Aku Sudah Bosan ..

Wednesday, February 27, 2008

Aku sungguh bohsan.

Aku sudah penat dengan kerja-kerja yang tidak berkesudahan di opis ni.

Aku sudah tak larat mengira jumlah-jumlah arang batu, gas, minyak dan segala macam bahan bakar yang sudah tak tinggal banyak mana pun.

Aku sudah tidak larat dipanggil kesana ke sini, sampaikan orang kata aku dah jadi handbag bos. Kalau ye, aku nak jadi Coach punya. Terima kasih.

Aku dah tak larat berkejar kesana-sini tengok force majeure situ, force majeure ini.

Aku dah tak mau tengok nombor yang menggunakan unit mmscfd ataupun kcal/kg ataupun apa-apa yang ada sen/kWh atau BTU ataupun GJ.

Aku penat di summon oleh PuanVeeP setiap ketika dan tidak kira masa.

Aku sudah bohsan berbalas email yang hostile dengan orang-orang disebelah sana yang menjual arangbatu. Aku dah malas bergaduh didalam menyuarat yang tidak berpenghujung.

Aku sudah bohsan.

Aku nak balik buat tiramisu and creamm puff.

Tapi yang penting, aku nak pegi Metro Preview Sale.

Babai.

2 growls by fellow growlers ...:

Anonymous said...

Kalau nak hidup senang di masa dopan....dan kalau nak jadi "Coach" bag..mesti ada lots of sacrifices babe......bersusah-susah dahulu...bersenang-senang kemudian...gitu kata cikgu BM.......

Ha baru tau....camna..working dgn org-org atas ni...itu yg I develop gastric, High BP, migrane, nightmares.....so mau tunggu lagi ka?

I tak cucuk u ek....

Sabarlah sayangggggg

Shaz said...

hahaha... coach bag... Gartblue, you buat cream puffs eh? Ada one client of mine nih ada tanya hari tu if I know anyone yang buat cream puffs... I reti makan jer.. I like.. I think you should also include that in your Razzle Dazzle Cookies.. Email me your quotation for cream puffs eh so that I can update her..